RECOMANACIONS

LLIBRES PER LLEGIR

En Sant Jordi es solen anar a comprar llibre a les Rambles, però malgrat pel Covid-19, aquest any no serà així. Per això he volgut fer un blog on us puc recomana alguns llibre que, personalment, m'ha agradat bastant. Jo no són una persona que llegeix molt però he posat els meus tres favorits.
Aquesta és la meva llista:


  • Xènia, tens un Whatsapp

Aquest llibre el vaig llegir a l'institut. M'agrada perquè posa a la protagonista en una posició en la que la majoria de joves es pot representar. També té alguns problemes personals que ens fa moure els nostres sentiments. Llegint aquest llibre me sentit molt bé perquè és de estil juvenil. Aquest llibre és el primer d'una trilogia: Xènia, tens un Whatsapp, Xènia, estimar no fa mal i Xènia #KEEPCALM i fes un tuit.


트위터의 Xènia,TensUnWhatsapp 님: "El club lectura #Esparraguera ...



  • Hush, Hush

Aquesta és la meva favorita. L'historia tracta sobre l'amor que un àngel caigut i una noia normal poden arribar a tenir. Al principi no són molt amigables l'un amb el altre però al final, per circumstancies dolentes comencen a parlar. La mort de dos persones fa que la protagonista, Nora, tingui por perquè ella pot ser la següents. Però per això, el seu amic l'àngel caigut, Patch, l'ajudarà. Aquest llibre perteneix a una saga de quatre llibres.


Libros Para Obsesionados: Saga Hush Hush



  • Eleanor & Park

Aquesta historia esta ambientada en el 80 a Estats Units. Eleanor i Park són dos joves que és coneixen en l'institut de Omaha. Quan es coneixen, un no pots deixar de pensar en el altre així que comencen a tenir una amistad. Tot va bé fins que en Park s'adona que la Eleanor te problemes a casa, així que ell va vol ajudar.


Eleanor y Park: una novela audible | Tierra Adentro


Espero que us hagi agradat aquest blog.
Ens veiem en la pròxima, cuideu-vos.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

RECOMANACIONS

LLIBRES PER LLEGIR En Sant Jordi es solen anar a comprar llibre a les Rambles, però malgrat pel Covid-19, aquest any no serà així. Per a...