EL MEU CAP DE SETMANA



EL MEU CAP DE SEMANA....


Hola a tothom, avui os presentaré el meu cap de setmana.



Els meus caps de setmana no són molt emocionants perqué només escolto K-pop tot el dia. Però com ara es temps de festa, potser aniré a algun lloc. Alguns del meus plan estan posats ara, aixó no és una cosa que faci tots els dies. Obviament que inclouré a la meva familia en la llista ja que no vaig a cap lloc sense ells.




DIVENDRES:
A mi m'agrada començar el cap de setmana a partir de la tarda del divendres. La meva familia i jo tenim una costum de anar els divendres a Barcelona només per passejar. O a vegades el meu germá entrena més tard i ens tenim que quedar en casa i esperar a que sigui dissapte per sortir tot el dia i comenzar bé el cap de setmana.




DISSABTE:
El dissabte aniria al Prat de Llobregat per celebrar la seva fira. La fira del Prat es celebra per l'aniversari del poble. Passaria tot el dia en les atarccions amb el meu germá. Els nostres pares estarien degustant del menjars tipics del Baix Llobregat. I els avis disfrutarien del artistes que venen a mostrar el seus talents naturals, una tarda perfecta!!!




DIUMENGE:
Per a mi els diumenges són dies per comenzar i acabar el deures de l'institut. Encara que molts del adolecents/joves diuen que el millor dia per fer festa es el diumenge, jo crec que aquest dia es el millor per fer deures i així poder anar al llit ben relaxat.




Dons això a sigut tot. Espero que vosaltres també tingueu un feliç cap de setmana.
Adéu a tots.

1 comentario:

  1. Jo tambè crec que els diumenges són per fer els deures i estudiar,però estaria millor que no ens posin deures:)

    ResponderEliminar

RECOMANACIONS

LLIBRES PER LLEGIR En Sant Jordi es solen anar a comprar llibre a les Rambles, però malgrat pel Covid-19, aquest any no serà així. Per a...