Què és el que m'apassiona?

 

Què és el que m'apassiona?



Hola a tots. La semana pasada vaig parlar sobre el que feia el caps de setmana. Ara us parlare d'una altra cosa ineresant.

Hobbys tinc molts pero només hi han tres coses que m'apassiona en aquesta vida: el ball, el cant i el fútbol. 


Imagen relacionada
EL BALL:

Puc considerar el ball que la passió més gran que tinc. Al principi el ball per a mí ni fu ni fa ,però quan vaig  el K-Pop aquesta idea em va cambiar.
Ara estic en grup d'unes 10 noies que també ens agrada aquest genere de música i és molt divertit.


Resultado de imagen de sing png

 
EL CANT:

Quan el ball em va començar a agradar, el cant també. No es que sigui molt bona però si que m'apassiona molt.  Quan estic trista o enfadada, m'agrada posar una canció a l'azar i cantarla fins que em quedi sense veu. Crec que es molt emocionant, i divertit!!




Resultado de imagen de imagenes de aviones o vuelosELS VIATGES

Viatgar a sigut unes de les millors coses que e fet en la mava vida perquè així coneixes nous països i noves cultures. També pots coneixer persones noves i ,escoltar en primera persona, nous idiomes.





I aixó a sigut tot per avui. Espero que us hagi agradat i que deixeu un comentari.


ENS VEIEM A LA PROXIMA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

RECOMANACIONS

LLIBRES PER LLEGIR En Sant Jordi es solen anar a comprar llibre a les Rambles, però malgrat pel Covid-19, aquest any no serà així. Per a...