COVID-19


Què fer durant la cuarentena?

Al no poder sortir de casa, moltes persones no es senten bé o s'avorreixen; i jo no sóc l'excepció.
Per això avui us dirè les coses que faig a casa, sola o amb la meva familia. 
  • Cuinar
Tongbaechu-kimchi | Receta | Comida coreana, Comida bebida y Comida

Una manera de "matar el tiempo" és cuinant. Encara que no siguis bo, pots fer-ho.
A mi m'agrada molt la cultura coreana així que faig alguines receptes típiques. 

Com el kimchi.





Pin em draws and fanarts
  • Dibuixar/pintar/disenyar
Fer alguna de aquestes tres coses m'agrada molt. 
Sòl dibuixar a artistes, pinto quadres del que veig a traves de la finestra i dissenyo roba. 
No són les meves passions però és bastant entretingut.
(El dibuix no és meu, noves le posat perquè us feu una idea.)





  • Exercici/ball
CHOREOGRAPHY] BTS (방탄소년단) 'DNA' Dance Practice GIF | Gfycat
Encara que sigui una mica difícil de posarse a fer, tenim que fer-ho. 
Jo prefereixo ballar ja que és el que més m'agrada.
En Youtube n'hi han un miler de videos, podreu trobar el que més volgueu.
Jo sòl ballar K-pop (coreografies).



  • Fer els deures
Això és una cosa que no a tots ens agrada però tenim que fer-ho.


Això a sigut tot per avui. Espero que tots estigue bé i no us avorriu massa, que això passarà.
Fins un altra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

RECOMANACIONS

LLIBRES PER LLEGIR En Sant Jordi es solen anar a comprar llibre a les Rambles, però malgrat pel Covid-19, aquest any no serà així. Per a...