COVID-19


CORONAVIRUS

Aquests dies em tingut que estar en casa sense sortir per el nou Coronavirus/Covid-19.
  • Ens quedarem més temps confinats?

Potser, les dades, desgraciadament, han pujat i això no una cosa que es pugui agafar com diverció o broma. Ens han dit que ens quedem en casa, dons; em de fer cas.

  • Quinas coses es troben a faltar? 

Encara que sembli estrany, trobo a faltar tindre que anar a l'institut. Perquè és on em podia trobar amb els meus amics. També, trobo a faltar les extrascolars. A mi m'agrada ballar i, encara que ha casa puc fer-ho, és millor si estas acompanyat.

Peró no us preocupeu, això no trigarà en acabar.
Espero que estigueu bé.

#joemquedoacasa

No hay comentarios:

Publicar un comentario

RECOMANACIONS

LLIBRES PER LLEGIR En Sant Jordi es solen anar a comprar llibre a les Rambles, però malgrat pel Covid-19, aquest any no serà així. Per a...